środa, 31 sierpnia 2011

Głodna ^^

Parę zdjęć z Głodi :) przepraszam, są słabe. Po dzisiejszych zdjęciach o 5 rano wszystkie moje zdjęcia wydają się być słabe : | 
Ale to nic. nie jestem w stanie wybrac teraz lepszych zdjęć z tej 'sesji'
Muszę się spiąć i nadrobić zaległości zdjęciowe, żeby jak najszybciej przedstawić Wam dzisiejsze zdjęcia :))

1

2

3

4

5

6

7

8

ostatnie jest wg mnie najlepsze : ) 
powiedzialabym, że dla tego portretu warto było przesiedzieć na otwartym słońcu pół dnia : )

4 komentarze:

  1. dwa ostatnie lubie najbardziej :)
    Poza tym nie dziw się że nie ma czego wybrać bo się nie naddaje :D To jest jedyny ból jaki czuje patrząc na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej 4 podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie rządzi. ;p :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podbijam, 8 najlepsze ;) Dalej mi brakuje na zdjęciach łokci, palców itd. Co do takich bardziej "indywidualnych" sugestii - zdjęcia podobne do jedynki robi się zwykle tak żeby było widać gdzie jest ziemia, ukazuje to jak wysoko jest skok, zanika wrażenie lewitacji ;) W trójeczce użycie blendy + otwarte oczy jakby były jeszcze, i dwójka lekko w prawo leci ;) Tyle ode mnie. Tutaj :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy