piątek, 14 października 2011

Aga cz 1 - Lost Angel ?

W końcu wzięłam się za te zdjęcia. Przeglądałam je już wiele razy, wydawało mi się, że pod względem kadrów skopałam sprawę kompletnie (jak zwykle :D). Ale wystarczył fakt, iż mam dziś dobry dzień, jutro jest wolne, jest późno a ja nietrzeźwo myślę, aby wybrać sporą ilość zdjęć do pokazania. Potem będę tego żałować może, ale cóż :) Jutro puknę się w czoło, ale dziś oto przedstawiam AGĘ <3
 Zdjęcia robione były w godzinach mniej więcej 5-6 rano, po 2 (?) godzinach snu :D Tak gwoli usprawiedliwienia siebie w razie czego...



1

2

3

4

5

6

7
 co za dużo pionu i poziomu to niezdrowo :)
8

9

10

11
 Tu zaczęło nam już wychodzić słońce :)
12

13

14

15

16

17

a tu zdjęcia, za które byście mnie mogli zbesztać dwa razy bardziej niż za resztę, ale które mimo to mi się podobają. :)
18

19

20

21

22

13 komentarzy:

  1. jestem zakochana w tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też :) I już wiodzę, ze kolorystyki naszych perspektyw bedą się bardzo różnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 6, 12, 15 wydają mi się najładniejsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Karola wrzucaj większy format zdjeć proszęęę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. weronikamistrzświatakopytko14 października 2011 15:34

    2, 6, 12 <3 kurczę Pykaczka mamy ten sam gust :D

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne.!! zasługa fotografa :D
    mogę dostać kopie...? :D

    Głodzie,
    w oryginalnym formacie wyglądam gorzej... ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gula, jasne, że dostaniesz kopie :) postaram Ci je donieść na poniedziałek.
    nie będę wrzucać większych formatów, Głodi, no way. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale na tych formatach mało widać... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. te zdjęcia to jakaś magia! jesteś coraz lepsza, to chyba najlepszy Twój projekt! nie wiem co mam powiedzieć, zazdroszczę Ci, te kolory, kadry. to jest przewspaniałe... czekam na cz2 tych zdjęć, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. popieram, zdjęcia są świetne. cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko. to jest coś pięknego: pomysł, kolory, MODELKA (cudowna!), krajobraz... jak oglądam te zdjęcia to czuję muzykę - melancholijną, spokojną, pełną nostalgii, ale także intymności. to jest cudowne uczucie. każde zdjęcie zapiera dech w piersiach, a cała seria jest jak balsam dla duszy! uwielbiam Cię za tą sesję! weszłaś na wyższy level, dokładnie dzięki tym zdjęciom! wszystko wspaniale dograne. uwielbiam ludzi, którzy się rozwijają! uwielbiam Ciebie! będę śledzić Twoje dalsze poczynania, nie zawiedź mnie.

    ZB.

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram ZB. Miałem gadać o technice, ale nie tylko ona się liczy - to moje prywatne skrzywienie ;) Zdjęcia naprawdę przednie, z niecierpliwością czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy