niedziela, 2 stycznia 2011

2011 b

"Nowy rok! Nowe oczekiwania, nowe wyzwania, nowe nadzieje, nowe pragnienia, nowe plany i zamierzenia. Tylko to życie - wciąż stare i uparcie to samo: stare problemy, stare nawyki, stare układy... Ileż starych, niechcianych brzemion nosimy? Wybacz, czytelniku, za to szczere pytanie na sam początek roku. Wszak (...) droga w kierunku Boga zaczyna się od szczerości!"
Kalendarz "Dobry zasiew 2011" 1 stycznia


 No właśnie. Przecież nasze życie nie może zmienić się z dnia na dzień mimo, iż byśmy tego chcieli. Musimy zmieniać się przez cały czas, cały rok. Przełom dwóch lat powinien być raczej podsumowaniem roku poprzedniego niż planowaniem kolejnego. Plany zostawmy większemu od nas :)


+ jeszcze te słynne pytania:

1. Czy zrobiłaś coś w 2010 czego nigdy nie zrobiłaś wcześniej? jechałam pociągiem :D
2. Czy coś Ci dały Twoje postanowienia noworoczne? Nie miewam już postanowień noworocznych.
3. Jakie kraje odwiedziłaś w tym roku? Słowację, Węgry, Włochy, Chorwację, Słowenię.
4. Jest coś za czym będziesz tęsknić w 2010 i czego chciałabyś w 2011? Raczej nie, chcę nowości.
5. Jakaś specjalna data w 2010, którą będziesz pamiętać? hm, nie.
6. Jaki był Twój największy sukces w 2010? Chyba czyjeś podejrzenie w grudniu, że jeżdżę na desce przynajmniej 5 lat, choć jeżdżę od lutego '10 :D to było bardzo budujące. No i to, że pracowałam przez większą część wakacji :) A takich serio sukcesów chyba wiele nie było, bo żadnego teraz nie pamiętam :< a, nie! przecież byłam finalistką konkursu z fizyki, brawa dla mnie!
7. Największy błąd? Nie wykorzystałam dobrze czasu i zmarnowałam wiele danych mi szans.
8. Czy dużo chorowałaś w 2010? nieee.
9. Czy było coś co sprawiło, że byłeś naprawdę szczęśliwa? Mój Bóg sprawia to codziennie :)
10. Czego masz robić więcej w 2011? Więcej ćwiczyć i więcej się uczyć. :) I więcej wyjazdów na konferencje!!!
11. Czego masz robić mniej? bałaganić.
12. Jak spędziłaś święta? w domu ;)
13. Najlepszy program w TV? hm, rzadko oglądam. Lubie serial DEXTER, który niestety w Polsce nie jest puszczany w tv.
14. Najlepsza książka, ktrórą przeczytałaś? "Krzyż i sztylet" Davida Wilkerson'a,
15. Największe muzyczne wydarzenie, na którym byłaś? koncert Hillsong London w Wwie.
16. Coś co chciałaś dostać na urodziny? chyba nowy rower : D

17. Coś co chciałaś, ale nie dostałaś? wiele rzeczy bym chciała, a nie mam.
18. Co robilaś na swoich urodzinach w 2010? pracowałam :D
19. Jak opisałabyś swój styl w 2010? taki mój, jak zawsze. Odeszłam nieco od czarnego i szarego, kupiłam wiele kolorowych ubrań :)
20. Co sprawiało, że czułaś się dobrze? Stworzyciel, ludzie i muzyka.
21. Najlepsi ludzie jakich poznałaś w 2010. Chyba nie poznałam nikogo, kto by się nie zaliczał.
* * *

jako bonus, taka animacja z naszego kręcenia reklamy na IT : D


4 komentarze:

  1. btw dobra notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog zapowiada się ciekawie.
    Mam szczerą nadzieję, że na 2 postach się nie skończy XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    W odpowiedzi na pytanie: mam 168 cm wzrostu :)

    Pozdrawiam,
    maddy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy