niedziela, 8 maja 2011

Kapryyyys

 Mam pozaczynane chyba ze cztery notki, kiedyś je opublikuję, ale dziś nie mam weny na skończenie żadnej z nich. Zamiast tego tworzę właśnie nową. Żeby nie było za wiele pisania, to postanowiłam pokazać tu Kaprysa - mojego psa, który jest u mnie od wtorku : ) łącząc moje znikome umiejętności oraz jego nadmierną ruchliwość mało co wyszło, ale zawsze coś. ^^





















Gdyby nie uszy, można by powiedzieć, że to rasowy golden retriever, ale pysk ma wybitnie owczarkowaty. ;)

pozdrawiamy :)

2 komentarze:

  1. Fajny Kaprys :) A co do zdjęć i umiejętności, to nie wiem dlaczego ale forma zdjęcia 9 mi się podoba bardzo :) Fajny wyszedł kadr, z taką nietypową perspektywą, ale jest spoko ;)

    PS. Pozdrów Kaprysa ode mnie

    PJ

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy