sobota, 9 kwietnia 2011

I'll hurt You

 Aparat chwilowo siedzi u mnie w szafie martwy, bo komputer zepsuł mi dwie karty pamięci do niego. Brzmi dziwnie, aczkolwiek takie są fakty.
 Nie mogę robić zdjęć, więc oczywiście mam 100% weny i pomysłów. Muszę je zapisać. ^

 Nie mogę powiedzieć, że się nudzę i nie mam co robić, bo jak zwykle mam oczywiście masę spraw do załatwienia, więc nie napiszę, że to co chcę Wam pokazać zrobiłam z nudów. Raczej z chęci zrobienia czegokolwiek, czego wcale zrobić nie muszę :D ani to przydatne, ani trudne ale jednak jest.




nuty do tego JAKŻE TRUDNEGO wykonania : D troche skrócone, bo pisane z pamięci. Potem jak wsyłuchałam to zauważyłam, że brakuje mi taktów. Dorobię je może potem ; P

tu tak zwany oryginał. Czyli muzyka której kompletnie nie słucham:


Ale melodia główna bardzo chwytliwa : )


pozdrawiam i żegnam.
kolejna notka zapewne za kolejny miesiąc :D

1 komentarz:

  1. W czym piszesz nutki?
    Czasem też mam ochotę zapisać swoje wypociny ;]

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy